24/04/2019

La companyia Illuminati parodia el món de la lírica al Teatre de Salt

UN HOMENATGE A L’ÒPERA DES DE L’HUMOR

Aquest diumenge, al Teatre de Salt, la companyia Illuminati parodia el món de la lírica

A partir d’una actuació operística, Tenors posa al descobert
les excentricitats d’aquesta indústria

Salt 24/04/19 – Aquest diumenge, el Teatre de Salt acull Tenors, un espectacle per a tots els públics que parodia el món de l’òpera. La companyia Illuminati presenta un homenatge emotiu a l’univers líric, concretament als famosos concerts dels Tres Tenors. Durant els anys noranta, les gires mundials de Josep Carreras, Plácido Domingo i Luciano Pavarotti van convertir-se en un fenomen de masses, fins al punt que un dels seus discos va guanyar el Rècord Guiness per l’àlbum de música clàssica més venut.

En aquesta ocasió no ens acompanyen ni Carreras, ni Domingo, ni Pavarotti, però el trio format per Ezequiel Casamada, Miquel Cobos i Albert Mora té les coses clares. Tots tres músics professionals, ofereixen una actuació operística en tot regla i, alhora, no deixen passar l’ocasió de riure’s d’aquest món: dels protocols absurds i solemnes dels concerts de música clàssica, de la rivalitat entre cantants, de l’excentricitat de certs artistes i, en definitiva, de les hilaritats i peripècies de la indústria lírica.

L’espectacle salta de les melodies commovedores a les situacions més absurdes, del to emotiu a la sàtira. Emulant els tres tenors originals i acompanyats d’un pianista, el repertori d’aquest trio inclou àries, napolitanes, sarsueles, boleros o èxits de Broadway. De l’O sole mio al Nessun dorma, Tenors promet melodies mítiques, lirisme excels i, sobretot, passar una molt bona estona. Les entrades poden comprar-se al web o a la llibreria 22, i també hi ha l’opció d’adquirir-les amb el descompte del forfet familiar.

ts19_np_tenors.pdf