11/05/2021

Clara Segura i Bruno Oro es retroben al Teatre de Salt amb una comèdia vibrant que ret homenatge al món del cinema

Els actors tornen a l’escenari on van estrenar aquesta obra l’any 2019, després d’un any de confinament i actuacions arreu de Catalunya

Dimarts, 11 de maig de 2021.- Clara Segura i Bruno Oro tornen aquest cap de setmana al Teatre de Salt amb el muntatge Cobertura, un divertit homenatge al món del cinema en el qual els dos actors despleguen el seu talent i la seva magnífica connexió. Cobertura —dissabte 15 de maig, en dues sessions (17 i 19.30h) —és una comèdia sobre l’amor, el fracàs i l’èxit, dirigida per Clara Segura, que s’estrena en aquesta faceta.

Un director de cinema argentí rep un homenatge per la pel·lícula que el va dur a la fama 10 anys abans. Aquest fet el farà recordar com va conèixer la seva parella i protagonista d’aquell film i quina és la situació en la que es troben ara: ell, en declivi, i ella, en el cim de la seva carrera.  La peça està escrita per Bruno Oro i Alejo Levis, autor, aquest darrer, de LifeSpoiler, entre altres.

Clara Segura i Bruno Oro van estrenar  Cobertura l’any 2019 al Teatre de Salt. Els dos actors es van conèixer l’any 2001, quan van coincidir en la Compañía Nacional de Teatro Clásico sota la direcció de Sergi Belbel amb l’obra El Acalde de Zalamea. A partir d’aquesta trobada i veient la bona sintonia que s’estableix entre ambdós, creen la companyia Total Memos, i el seu primer espectacle: Nena maca, per favor els postres, amb gira arreu de Catalunya. No et moguis és el seu segon espectacle i, posteriorment, protagonitzen la sèrie de TV3 Vinagre (2008), un seguit de gags protagonitzats pels dos actors que va tenir un gran èxit d’audiència. El 2019 es retroben de nou per crear Cobertura, una peça divertida i enginyosa que mostra la capacitat interpretativa dels dos protagonistes.