21/12/2021

El Teatre de Salt aposta per la comèdia i les cares conegudes amb Carles Sans (Tricicle), Nora Navas, Ramon Madaula, Marta Marco o Cristina Genebat

El Teatre de Salt anuncia i posa a la venda sis espectacles de la nova temporada, que es presentarà completa durant el mes de gener. A partir d’avui, ja es poden comprar entrades per als espectacles Per fi sol!, de Carles Sans; Els Brugarol, de Ramon Madaula; Les irresponsables, de Javier Daulte amb direcció de Sílvia Munt; El pes del cos, de Victoria Szpunberg; Cinema & Big Band i Les aventures del lleó vergonyós.

Tricicle, des del seu descans indefinit, presenta a Carles Sans en solitari. Després de “quaranta anys en silenci” aprofita Per fi sol! per parlar d’ocurrents i divertides anècdotes professionals i personals viscudes durant aquest període. Sans ofereix l’espectacle que tots els seguidors de Tricicle voldran veure perquè s’expliquen els secrets d’una companyia molt estimada que ha fet rècord de públic allà on ha anat. A través de les anècdotes, Carles Sans perfila una galeria de divertits i entranyables personatges que aconseguirà l’empatia dels espectadors.

Torna Ramon Madaula amb un dels èxits de la temporada que ja es va poder veure anteriorment al Teatre de Salt. Els Brugarol és una comèdia àcida i intel·ligent, escrita i protagonitzada pel mateix Madaula i sota la direcció de Mònica Bofill. Acompanyat sobre l’escenari de Jaume Madaula i Estel Solé, la proposta parla sobre els conflictes entre generacions i les dificultats per mantenir sempre la coherència dels ideals.

Després de la seva estrena a Temporada Alta i el seu èxit a La Villarroel de Barcelona, arriba al Teatre de Salt Les irresponsables, de Javier Daulte. Dirigida per Sílvia Munt i protagonitzada per Cristina Genebat, Marta Marco i Nora Navas, aquesta comèdia del dramaturg argentí planteja què passaria si, un dia, de cop, comencéssim a dur a terme tot el que ens passa pel cap.

Amb producció del Teatre Nacional de Catalunya, també passarà pel Teatre de Salt, El pes del cos, la nova obra de Victoria Szpunberg. L’obra tracta un tema delicat: què et pot portar a desitjar la mort d’algú que estimes? Amb aquesta premissa, Szpunberg es proposa parlar de com afecta a certes persones acompanyar a un familiar proper durant un procés de deteriorament físic i mental que el converteix en un ésser totalment dependent. Amb Laia Marull, Quim Àvila, Carles Pedragosa i Sabina Witt sobre l’escenari.

Per últim, el Teatre de Salt també oferirà música amb Cinema & Big Band, la Selva Big Band tocarà en directe les millors bandes sonores i el temes més emblemàtics de la història del cinema. I en l’apartat del teatre familiar, la sala acollirà Les aventures del lleó vergonyós, on la companyia El Pot Petit, tot un fenomen teatral, proposa un viatge trepidant i ple d’emocions amb titelles, música en directe i una funció en format íntim.

La programació completa es presentarà al gener i, com cada any, portarà a comarques gironines grans noms de l’escena catalana, a més de diverses propostes de companyies locals. Les entrades d’aquests primers espectacles confirmats es poden comprar a través de la pàgina web del Teatre de Salt i per via telefònica.

MATERIALS DE PREMSA: AQUÍ

Per a entrevistes i més informació contactar a:

Iván Fernández – Bitò 972 402 004 (Ext. 105)

ivan@bito.pro

ndpteatredesalt.pdf